Prezentare generală
Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 zile. Dacă vă au trecut 14 zile de la îndeplinire, nu putem oferi sau rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descărcabile
- Unele articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
- Carte cu semne evidente de utilizare
- CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis
- Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre
- Orice articol care este returnat la mai mult de 14 de zile de la livrare
Rambursări
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă returul este aprobat, rambursarea va fi procesată, iar suma va fi restituită prin metoda inițială de plată, în maxim 30 de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania emițătoare a cardului folosit pentru plată, poate dura ceva timp până când rambursarea este afișată în cont. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie procesată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele cu preț redus sau la promoție nu pot fi rambursate.
Schimburile
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la [email protected] și trimiteți articolul defect la: Hot Nutrition SRL, Bistrița, Str. Constantin Brăiloiu, nr 1C, bl. 2, jud. Bistrița-Năsăud.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca și cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Livrare & Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: Hot Nutrition SRL, Bistrița, Str. Constantin Brăiloiu, nr 1C, bl. 2, jud. Bistrița-Năsăud.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Nevoie de ajutor?
Contactați-ne la [email protected] pentru întrebări legate de rambursări și returnări.